.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به مناسبت درگذشت آیت الله صالحی مازندرانی;
پيام مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران
با دریغ و افسوس فراوان، درگذشت عالم ربانی، فقیه عالیقدر و عارف روشن ضمیر حضرت آیت‌الله سید موسی صالحی (قدس الله نفسه الزکیه) که عمر پربرکت خود را در راه تحقیق و تدبر در منابع فقهی و نشر معارف اسلامی سپری کرد مصیبتی سنگین و ضایعه‌ای جبران ناپذیر است.

آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ساري و مهندس طاهايي استاندار امازندران با صدور پيام تسليت مشتركي ضايعه درگذشت حضرت آیت‌الله صالحی را تسليت گفتند. .

در اين پيام آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون»

با دریغ و افسوس فراوان، درگذشت عالم ربانی، فقیه عالیقدر و عارف روشن ضمیر حضرت آیت‌الله سید موسی صالحی (قدس الله نفسه الزکیه) که عمر پربرکت خود را در راه تحقیق و تدبر در منابع فقهی و نشر معارف اسلامی سپری کرد مصیبتی سنگین و ضایعه‌ای جبران ناپذیر است.


http://www.shomalnews.com/photo/127996542150841208.jpg


این عالم ربانی، عمر شریف خود را در تهذیب نفس و ترویج و گسترش معارف و فرهنگ اسلامی سپری نمود و سال‌ها به عنوان رییس حوزه علمیه سعادتیه مرکز استان به تدریس فقه و مبانی حقوق پرداخته است.
«حضرت آیت‌الله صالحی » سابقه طولانی در مبارزات انقلاب اسلامی برای پیروزی شکوهمند آن داشته استو از مریدان امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب، آیت الله مطهری و علامه طباطبایی بود.
شخصیت مجاهدی که در خانواده‌ای روحانی و در محضر مراجع بزرگ چون آیت الله ایازی، آیت الله میرزا هاشم آملی، آیت الله ستوده و آیت الله سبحانی پرورش یافت و برای دفاع از حقانیت اسلام از هیچ تلاش وکوششی دریغ نورزید.
اهمیت جایگاه این شخصیت فقیه و نویسنده اجتماعی و سیاسی باعث شد تا شاگردان زیادی درمحضر ایشان تلمذ نموده وروحانیون وشخصیت های بزرگواری به جامعه عرضه گردند.
ارتباطات مردمی گسترده آیت الله صالحی و اهتمام در مرتفع ساختن مشکلات آنان به ویژه مستمندان جامعه باعث انس و الفت میان اقشار مختلف مردم با آن فقیه مجاهد شد.
این جانبان این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب ،مازندرانی های بزرگوار به‌ویژه به محضر شریف دانشمند وعالم جلیل القدر حضرت آیت الله نظری ،فرزندان گرامی اش ،بستگان و خانواده‌ داغدارو شاگران ایشان، علّو درجات آن عالم جلیل‌القدر را از درگاه احدیت خواستارم.
امیدواریم اندیشه‌های تابناک ایشان چراغ راه همه طلبه‌ها و کسانی باشد که آینده مجامع اسلامی را به‌دست می‌گیرند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 مرداد 1389
پیام تسلیت ما را نیز به محضر حضرت ایت الله نظری(مدظله العالی) و خانواده بزرگوار ایت الله صالحی اعلام نمایید.خانواده ساده از ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.